Mpya! Kasi! Rahisi!


Tengeneza mtihani wako wa lugha

Ingia

Embed changa moto (400px)

Copy the code to embed this quiz on your website

Mtihani iliyoangaziwa
Cinequizz
Cinequizz

Washiriki:

36

Maswali:

10

Mwandishi:

CarlaHur
Chemsha bongo kama hii
Hobby und Freizeit
Hobby und Freizeit

Washiriki:

724

Maswali:

11

Mwandishi:

szymonmarciniak

Hobby und Freizeit
Ninazungumza:
Ninajifunza:

Hobby und Freizeit

czas wolny, czasowniki
Anza chemsha bongo
Mwandishi
szymonmarciniak
Kundi
Changamuko
Maswali
11
Washiriki
724
Kiwango
1-Mwanagenzi
Iliongezwa
07-03-2011
Vitambulisho
hobby freizeit
Upimaji:

(5 alama)

Makadrio:
433
Maono
agawa
Es sind Fehler in dem Quiz.
22-11-2016, 14:28
mgeni
Dość trudny
15-11-2016, 20:16
mgeni
Łatwy
21-10-2016, 14:29
mgeni
Łatwy i zarazem Fajny
08-10-2016, 19:43
mgeni
może być
31-05-2016, 15:16
mgeni
Fajny
22-05-2016, 18:57
mgeni
Super
18-04-2016, 16:46
mgeni
Super
17-04-2016, 11:24
mgeni
:)
19-10-2015, 19:24
mgeni
latwe
05-10-2015, 17:31
mgeni
Pytania powinny byc po polsku chodze do 1a i na sprawdzianach sa pytabia po posku nigdy sie z takim czyms jescze nie spotkalam zal
04-10-2015, 16:22
mgeni
Super ,szkoda że nie ma wiecej.
21-08-2015, 09:19
mgeni
ok.
20-07-2015, 17:35
mgeni
ok
28-04-2015, 17:13
mgeni
Bommba:) bardzo fajny
21-04-2015, 14:49
mgeni
średni
19-04-2015, 17:42
mgeni
Ok
14-04-2015, 08:49
mgeni
Spk
13-04-2015, 19:20
mgeni
Bardzo dobry , ale trochę za łatwy jak na spr
28-03-2015, 16:10
mgeni
xdsd
18-03-2015, 09:43
mgeni
potrafi przekonać się czy śię umie
01-03-2015, 14:00
mgeni
prosty xD
02-12-2014, 10:25
mgeni
łatwy
19-11-2014, 16:21
mgeni
ok
14-07-2014, 21:14
mgeni
super
09-04-2014, 13:00
mgeni
Bardzo dobry.
05-04-2014, 16:54
mgeni
średni xd
28-03-2014, 17:27
mgeni
YOLO !
14-02-2014, 22:15
mgeni
;)
23-11-2013, 16:27
mgeni
qeree
17-11-2013, 13:48
mgeni
nudny.
16-10-2013, 22:29
mgeni
ok.
10-10-2013, 18:06
mgeni
Łatwy xd
10-10-2013, 18:01
mgeni
dobry
09-10-2013, 18:06
mgeni
Dziwny takie na spr nie bd !
12-06-2013, 16:14
mgeni
dziwny
09-06-2013, 12:03
mgeni
za łatwy ;o
25-05-2013, 14:28
mgeni
okej :D
20-05-2013, 17:06
mgeni
kiepski
14-05-2013, 16:24
mgeni
słaby
04-04-2013, 14:36
mgeni
może być
25-03-2013, 21:35
mgeni
ssssssssg
21-03-2013, 18:41
mgeni
Nawet spoko ;>
17-02-2013, 11:01
mgeni
troche dziwny, baaardzo łatwy, ale OK
08-02-2013, 17:28
mgeni
calkiem spoko
14-01-2013, 16:22
mgeni
Może być :)
28-10-2012, 11:12
mgeni
xd nawet fjany
22-10-2012, 18:35
mgeni
może być
16-10-2012, 21:36
mgeni
Łatwy, ale podchwytliwy ;)
10-09-2012, 11:28
mgeni
Trudny ale dobry do nauki :)
18-06-2012, 18:11